Integratie


Bij een moderne telefooncentrale zijn er verschillende soorten integratie mogelijk:

  • Vast/mobiel integratie
    Hierbij wordt uw mobiel telefoon onderdeel van uw telefooncentrale. Dus wanneer u wilt bent u bereikbaar op uw vaste nummer. Ook kunt u met uw vaste nummer naar buiten bellen. Maar u kunt ook eenvoudig zorgen dat u even niet bereikbaar bent.

  • MS Teams integratie
    U kunt uw vaste nummer integreren met MS Teams. Ook kunt u MS Teams volledig integreren met uw telefooncentrale.
    Hierdoor heeft u met MS teams functionaliteiten als:
    – Wachtrijen
    – Geavanceerde functies
    – Hotdesking met Teams
    – Behoud (interne) nummerplan
    – Behoudt van eigen nummers
    – Teams en traditioneel VoIP combineren (kostenbesparend)

  • WhatsApp Business
    Met Xelion is het mogelijk om in de Xelion app voor Windows, OSX, Android en IOS ingebouwde chat, rechtstreeks met WhatsApp Business te chatten. Hierdoor kunt u WhatsApp als volledig geïntegreerd onderdeel inzetten voor uw klantenservice en kunnen al uw medewerkers hiervan gebruik maken.

  • CRM integratie
    Ook is er integratie mogelijk met diverse CRM pakketten, waardoor u vanuit de klantkaart kan bellen of gelijk de gegevens van uw klant voor zich heeft. Voorbeelden van pakketten waarbij dit mogelijk is:
    – Hubspot
    – Perfectview
    – Topdesk
    – Exact
    – Afas

Er zijn nog veel meer koppelingen mogelijk. Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden met uw pakket.
Denk hierbij aan BI, HR, financiële software, productivity enzovoort.